skip to main
|
skip to sidebar
a girl with a view
Tuesday, 12 January 2010
Löneförhandling
Då var det signerat och klart. Nytt år, nytt land och nytt job.
Denhär klänningen köpte jag på rean igår, bara 150kr ett sådant fynd!
Dagens låt, SO powerful!
Hero of War
Kan inte lyssna på den utan att borja gråta (så jag vågar inte titta på video'n)
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Followers
Blog Archive
▼
2010
(31)
►
August
(2)
►
July
(10)
►
June
(1)
►
February
(4)
▼
January
(14)
Revenge is best served cool
Semlans dag - på Kalas i alla fall
I cant remember my pin!
Bad night sleep
Our first Saturday night in Uddevalla
Grötfrukost på Coop
Way too early zzzz
No title
Missing London
Bad habits -both for the body and the environment
Back in business
Löneförhandling
Med utsikt över stan
Starting over
About Me
Charlois
View my complete profile
No comments:
Post a Comment