Tryckeribesöket gick fortare än beräknat (vi var ju uppe extra tidigt för att inte fastna i morgontrafiken....) så det var för tidigt att åka till IKEA. Vi försökte fika med en freelancare i stan men som sagt det var tidigt. Men vi chansade och körde upp till entren (efter att jag berättat att i England öppnade man en timme tidigare för frukost), men förgäves.
Vad gör man en grå och kall Januarimorgon ute på Bäckebol? Jo Grötfrukost på Coop! Fantastiskt erbjudande - gröt (så mycket man kunde äta), ostfralla, ägg, juice och kaffee /te för bara 30 spänn!
Vi slog oss ner i leopardmönstrade soffor och njöt....det måste ju bli en fredagstradition. Vilken tur att vi har Torp så nära ha ha ha

No comments:
Post a Comment